Selam arkadaşlar ben oyuna Kayserisporla basladım.takım cok kotuye gidiyodu istifa ettim.sonra düsme hattındaki racingle anlaştım bi sure sonra takımdan kovuldum sonra arjantinin gimnasia(LP) takımıyla anlaştım orda normal bi sezon gecirdim ama avrupada oynamak istedigim icin istifa ettim ve dordmund takımına geçtim. oyundaki 2. sezonum sizce nasıl transferler yapıyım kimleri alıyım kimleri satıyım hangi taktikle oynayım tavsiyelerinizi bekliyorum transfer sezonu yeni açıldı önereceginiz oyuncular hangileri