arkadaşlar ben pes cd sinişimdi gidip alcam bende vardı silmiştim çalışmıodu tekrar alıcam kendime güveniorum yane :)
selahattin_unlu@msn.com
ekleyin konusalım o online için gereken programı falan inio suanda ben cd almaya gidiom gelince görüşürüz:D
nası oynancağını bilen biri olursa daha iyi olur daha önce oynamıstım ama pes 6 yı unuttum uzun zaman oldu