Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
ömer geçmiş olsun ama bence yeni kariyer falan açma aynı kariyerden başka takımlara iş başvurusu yap daha zevkli olur bende villarreal den kovulmuştum zamanında ama sonra sevilla ile 2 tane CL bir de laliga şampiyonluğu almıştım kapak oldu onlara :D:D:D
Sağol kardeş. Aslında bi bakıma iyi oldu çünkü artık eziyet haline gelmişti benim için. Transferler çok kaliteli olmasa da fena değildi (ücretsiz transfer bu kadar oluyor), denemediğim taktik ve antrenman programı kalmadı diyebilirim ama hala takım düzen tutmamıştı. zaten birkaç kez de başka takımların boş pozisyonlarına başvurduğum için taraftar da memnun değildi. Kapatmayı düşünmüyorum zaten, sivas ve malatya'dan teklif geldi ama kabul etmedim en son dün gece Lens'e başvurdum bakalım cevap ne olacak:D ...
Lens beni kabul etmedi,aslında pek de şaşılacak bir olay değil:)
Afrika Uluslar Kupası Gruplarında 3. maç:

Ve Puan Durumu:

4. MAÇ:


SIR ÖMER SARAÇ 19 MAYIS'TA!

Teknik direktörü ile yollarını ayıran Gençlerbirliği genç Menejer Sir Ömer SARAÇ ile anlaştı. Başkan İlhan Cavcav yeni teknik direktörlerini ve takımdan bu sezon başarı beklediklerini dile getirirken, Sir Ömer SARAÇ ise heyacnlı olduğunu ve takımın başarısı için çok çalışacağını söyledi.
LINCOLN GENÇLERBİRLİĞİNDE!
