Legend_master Arkadaşlar ben fenerbahçe'nin siyah mavi kaleci formasını arıyorum.Sadece onu nasıl ekleyebilirim forumda bir yerde var ama çok karmaşık bana sadece kaleci forması değişikliği lazım.Yardımlarınızı esirgemeyin! Şimdiden teşekkürler Saygılar.
osi_alex Bende bilmiyorum abi banada lazım kaleci forması illaki bilen bir arkadaş yada abi yardım eder
fetkork Orjinal Mesajı Yazan: Legend_master Arkadaşlar ben fenerbahçe'nin siyah mavi kaleci formasını arıyorum.Sadece onu nasıl ekleyebilirim forumda bir yerde var ama çok karmaşık bana sadece kaleci forması değişikliği lazım.Yardımlarınızı esirgemeyin! Şimdiden teşekkürler Saygılar. http://www.p3smania.com/forum/uploads/U7250-1198019579.png