nemesis41 http://www.youtube.com/v/enAAUs7ShJA>http://www.youtube.com/v/enAAUs7ShJA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> fifa 1994 http://www.youtube.com/v/UiQ5EoaWdFM>http://www.youtube.com/v/UiQ5EoaWdFM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> fifa 2008
napolyon_oco **ABİ HAKLSIN FİFA KADAR GÜZEL OYUN YAPAN Bİ FİRMA YO KAMA DÜNYADA EN ÇOK TUTULABN PES SERİSİ...**
nemesis41 Pes hiç oynamadım merak edip almadımda indirmedimde resim video bakmadımda ve fifa danda başka oyun bilmem ben ve en kalitelisi olduğunu düşünüyorum EA Sport ve EA Games ailesi en iyisini ve iyilerini yapıyor çoğu oynadığınız ooyun ea games farkıyla üretilmektedir bununda altını çizelim_____ iyi oyunlar
Vip_Emre acaba o fifa94 ü oynayanlar ne zevkli oynamışlardır.Nasıl anıları vardır(hadi ordan bee:D)ama yazı tura gerçekten de süper yani iyi düşünmüşler valla
ERNESTE fifa kendisi ni baya geliştirmiş ama 1994dekiden daha geri fizik motoru var en ii fizik motoru fifada 2007de ama tabi pes i geçemez
nemesis41 pes in nesi var şu ateri konusundada durmak istiyorum tek söz edecem " şuan fifa 08 oynuyorsun ya sen bundan 20 yıl sonra sen oynarmısın bilmem bakarsınki biz bu eziq fifa 08 mi oynuyormusuz nasıl zevk alıyorduk sözü darangi çıkacak veya yarının küçüklerinde ve unutmaki 94 o zamnın en zevk verici oyunu"