Turkish_Style_94 Arkadaşlar PES 2008'i pc'ye kurdum bütün ayarlarını yaptım.Takım kadroları gözüken ekranda(Formation olarak değil) öylece kalıyor.Now Loading diyor ancak oyun açılmıyor.. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden Teşekkürler...
radansa evet işlemcin oyuna göre baya düşük..bu yüzden büyük ihtimal..çünkü arkadaşın pc'de senin işlemciyle aynı ve aynı sorun ondada var..
Darkmute **PC'in yeterli mi bilmem ama... Böyle bir durumda EĞER KITSERVER kullanıyorsan onu kapatıp oyuna girmelisin.**
Offline **İşlemciyle alakalı değil arkadaşlar benim işlemci 2.0 7600 gt high'ta oynuyorum,bence oyunu sil yenden yükle bide riplimi full mü onu söle...**