Arkadaşlar bazı sitelerde okuduğuma göre r games 100 milyon dolar gibi çok büyük yatırım yapmış. bu paraya daha bir futbolcu transfer olmadı. dünyanın en çok seyretilen dizisi (lost) için bile 14-15 milyon dolar harcandı.Bana göre 100 milyon dolar bir oyun için çok fazla nede olsa teknoliji gelişti oyun çıkmadan oyun internette dolaşabiliyor...
arkdaşlar siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ?