Arkadaşlar fifa 08 de tournament modda herhangi bi kupayı seçin örneğin FA cup yada ispanya kral kupası yada sonradan yama ile yüklediğiniz uefa champions league yi seçin ve turnuvaya başlayın play yapıp maça başlayın ve formationlar geldiğinde bakın ne sizin takımınız ne de oynadığını takım fifa 08 de her takımın kendi için yapılmış olan özel formationları ile çıkmıolar herkes klasik 4-4-2 ile çıkıo!buda oyunu b.ktanlaştırıo,formation lar kupa modunda kayboluyor çok kötü ve sağlıksız maçlar oluo,bunu çözümünü çok aradım ama bulamadım!