Arkadaslar merhaba ben oyuna giriyorum editten adam yapıyorum resımlı kendı fotorafımı felan cekıp koyuyorum save liyip oyundan cıkıyorum ama oyuna bidaha bastan girdiimde load yapıyorum maca giriyorum adam kapkara bunu bilen weya fikri olan bi arkadas warsa bnmle paylasabilirmi