betton 6. resim gerçekten ürkütücü ama photoshop olup olmadığı tartışılr... ama paylaşım gzl teşekkürler
keremdogan Orjinal Mesajı Yazan: wickedqame Pembe atletli kadını anlamadım. Güzel paylasım sağol:) kadının sağ alt köşesinde suya dikkatli bakarsan timsah görün yor :)