Cristiano_7_17 avrupadan olmayan oyuncular icin bir yas sinirlamasi var herhalde orda diyorki avrupali olmadigi icin ve yasi uymadigi icin daha bu adami takima kayit edemiyorsun. kac yasindaki bi siyahi inci abimiz :D
raymonda54 ben bu oyuncuyu örnek olarak gösterdim yoksa genelde çoğu oyuncuda bu hatayı veriyor ama tabi bazılarında vermiyor.
kajmeran48 oynadığın lige bağlı olarak geliyo o hata ama her ligdede vermiyo ya yaştan dolayı yada avrupada oynamaış olmasından dolayı olabilir avruplı olmaması da var tabi
raymonda54 sadece afrikalılarda değil galiba avrupa birliğinde olmayan ülkelerin oyuncularının hepsinde çıkıyor bu hata.rusyalı,türk oyuncularda bile çıkıyo.bu sorun nasıl giderilir acaba...