Arkadaşlar top rakipteyken ben rakibe en yakın adamı seçtiğim anda adam biraz afallıyor sonra basıyor, hatta bazen seçtiğim adam seçmeden önce koşarken seçtiğim anda bi durup etrafına bakınıyor böyle olunca da zaten rakip çok top çeviriyor pres yapamıyorum bu yüzden oyunda hiç hakimiyet kuramıyorum malesef. Ayrıca oyunda Klavyem nedense çok geç tepki veriyor, bastığım tuşu daha sonra algılıyor, klavyemde bir sorun yok.
Allah aşkına bana iyi pres yapmanın yolunu söyleyin. E+D veya Q+D tuşları da pek işe yaramıyor bende, baskı yapamıyorum top kazanamıyorum.:(
No: Bu sorunum fifa 08 için de geçerli.