Merhabalar...
Ben oyunu yükledim.Resimleri atacağım 'grafik' klasörünü yaptım. İçine futbolcu yüzlerini atıp 'tümüne evet' diyorum....
Buraya kadar bir problem yOk ..
Oyunun içinde attığım logolar skinler olmuyoR.. Ne yapabilirim bana yardım edin .. şimdiden teşekkürler ..