hakaneren oyunda tek oyuncu seçip oyuna giriyorum ancak hareket ettiremiyorum. Nereden ayarlayabilirim?
muhammet200 oyuna girdiğinde my fifa 08 yazıuyo oraya tıklayacaksın sonra controst diye bişey yazıyo ordan yapabilirsin
sinanberksaglam söyleyim sana ayarlar dan settings den 3 b mode gir orda bulursun herhalde ya sağ üstte settings