ceza01 Arkadaşlar fm 2008 de oyuncu yüzlerini grafik dosyasına yüklüyorum sitede yazan her şeyi yapıyorum ama oyunda görünmüyor neler yapabilirim?Lütfen yardımcı olun... Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler!!
DnZGzmS bu seni biraz bilgilendirir http://soccercenter.net/forum/konu/92470/Dosyalari-Oyunda-Gorebilmek-Icin