Serhat20 Arkadaşlar pes 2008 de takım isimleri nasıl değişiyor?Ek patch filan istemiyorum.Sadece değiştiren arkadaşlar takım isimlerini nasıl değiştirdiklerini anlatabilirlerse şimdiden teşekkürler.
Serhat20 Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo Lisanssız takımların isimlerini Edit Mode'dan değiştirebilirsin. Lisanssız takımlar kolay zaten : ) ama lisanslı olanlar için bi program vb bi yöntem arıyorum yinede saol.