Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero
Maçlar harika bu arada Adriano'nun kaç golü var:D
Adriano 'nun ligde 16 gol-6 asist ile iki alanda da kral :cool:,oyun boyunca ise 35 gol-15 asisti var :D :cool: (Adriano'nun gücüne ilk mesajdan bakabilirsiniz :P)
Orjinal Mesajı Yazan: ozzymanborn
Kariyerlerime hep Ocak 2007'den başladığım için o tür kariyerleri çok severim.Güney Amerikanın sıcağında başarılar :)
walla ben sürekli Aralık 2oo6 tarihinde oyuna başlıyorum çünkü sezon başlamadan önceki 2 transfer sezonunu akıllıca kullanmak gerçekten büyük avantaj sağlıyor :) (tabi Brezilya ligi için geçerli olmuyor bu :()
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero
Maçlar harika bu arada Adriano'nun kaç golü var:D
yapma tarık ya maçlar harıka değil.
kardeşim bıraz daha az gol yesen daha ıyuı olacak bence 3 maçta 4 puan almışsın gercekcı olalım boyle başarı yakalayamassın
düşüncen için saol ama kötü dediğin performans la bile ligde 4.sıradaydım :) (son maçlarla 2.sıradayım)
Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44
Krdes bu kadar penaltı nasıl oluo adriano gollerinin yarısını penaltıdan atmıs :D:D
walla onu bende anlamadım patchden midir yoksa ligden midir bilmiom ama hem rakiplerim çok penaltı yapıo hemde çok kırmızı kart görüyolar :D
Orjinal Mesajı Yazan: JucY
Düzeltmelisin takımı.Botofogo yenilgisi kötü olmuş:oAdri takımı sırtlamış bu arada:D
ewt zaten takımı almamım tek nedeni Adriano :) sezon sonu gidişi en büyük üzüntüm :(
Yeni Maçlar:





(transfer sezonu açıldı...! transferlerimle dönücem... :))