FIFACI_09 http://www.youtube.com/v/HH2FKiwwDU8>http://www.youtube.com/v/HH2FKiwwDU8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Şuna bakın yaa acayip komik adam makas yapıyım dior kendine yapıp yere düşüyor :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
FIFACI_09 fifa 08 ile alakası fifa 08 de de yapılıyo ya makas harketi fifa 08 dede bunun bir benzerini yapabilirsiniz yani bir arkadaş vermişti bunu yapmayı tam topu dışarı çıkarırken o hareketi yapın bunun benzerini yapın :D:D:D
Ottoman http://www.youtube.com/v/rwHdkx6q6B4>http://www.youtube.com/v/rwHdkx6q6B4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Öyle değil böyle olur;)
Wenger Orjinal Mesajı Yazan: TheXeroX artistlikte bir yere kadar yani... adamın takımı yeniliyor adamın yaptığına bak :D 90. dakika. Ne maçı bilmiyorum ama taraftardan sağlam laf yemiştir :)
venomX Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Fazla artist olmamak lazım, yapamıyorsan deneme :cool: katılıyorum aksi halde olanları görüyoruz:)