snitflut arkadaşlar açıkçası oyun hakkında çok fazla bir bilgim yok yeni yeni oynuyorum. ben tug's diye bir antrenman programı indirdim ve futbolcuları tek tek yerleştirdim ama formları sürekli düşüşte oklar hep kırmızı bunun nedeni nedir.