Arkadaşlar bir internet sitesinde yapılmış ßaya stad var gezerken arada beşiktaş inönü stadını gördüm ekliyim dedim isteyen çok arkadaş vardı zaten.. ßaştan söyliyim alıntıdır..gelipte ßana senmi yaptın gibi sorular sormayın..=) goeki 61 adında bir şahısın stadıdır..=)
[url=

Tekrar söylüyorum alıntıdır..seyirci yok stadda bi ss alıp ekledim merak edilmesin diye..=) beşiktaşlılar indirler diye düşündüm..=)