1. Sezon UEFA Cup kazandık
2. Sezon CL Liginde Çeyrek Final elemelerinde kaybettik
Arkadaşlar Shaktar takımı ukrayna liginde yeterince güçlü olduğu için 3 sezondur ligte topu topu 1-2 maç kaybettim o yüzden her maçın SS'sini buraya koymanın bir anlamı yok gibi..
Onun için de buraya sadece hoşuma giden skorları paylaşmayı uygun görüyorum
devam edelim..
Şuan 3.sezondayım CL Liginde grup maçlarındayım
Milan takımını 2-0 yendik İnşallah finalde de karşılaşıp aynı skorla uğurlarız :D

