exca1ibur Arkadaşlar sizce hangisini göndermeliyim? Tiago lima Bogdan Stancu Cristian Nazararit :S:S:S:S
betton Orjinal Mesajı Yazan: _ZaFer_ istatisliklere bak öyle gönder hangisi daha iyi işler cıkardıysa o kalsın.
exca1ibur ya dostlar adamlar birbirlerine çok benziyor özellikleri.Sice dedim dikkat ederseniz =(lütfen yardım edin...
srommels lima gitsin, nazarith i tencereye koy kafanın üstünde taşı yat kalk ayagını öp, sorman ayıp. :O
_ZaFer_ **kardes özellikleri deil yani attıgı goller assistler falan onları dıorum hangisi daha fazlaysa o kalsın.Olmadı sen bize resimlerini at ordan bakalım**.
exca1ibur Üzgünüz, bu içeriği görüntülerken bir hatayla karşılaştık. Kullanıcı iseniz, lütfen daha sonra tekrar deneyin. Yöneticiyseniz, daha fazla bilgi için Flarum günlük dosyalarınıza bakın.
exca1ibur Dostum ama başka yabancı oyuncu alıcam :S Forvet var zaten yeterince takımda.Yabancı kontejyanını boşaltmam lazım Ümit karan necati ateş (Bu sene satıcam) bogdan stancu cristian nazarith tiago lima serkan çalık Cem sultan
ogun217 böyle herşeyi de sormayın biraz menejerlik bilginizi konuşturun...:) :eek: :rolleyes: :cool: :p ;) :D :o :(
ThePunisheR_26 Orjinal Mesajı Yazan: ogun217 böyle herşeyi de sormayın biraz menejerlik bilginizi konuşturun...:) :eek: :rolleyes: :cool: :p ;) :D :o :( Sorması gayet normal.Bence hepsi kalsın ama kiralık yolla.Döndüklerinde hem daha gelişmiş olurlar hem satmak istersen fiyatı da artabilir.;)
Canerati10 Stancuyu elinde tut.nazarith'i türkiye de bir kulübe kiraya ver(ileride yerli statüye geçmesinde faydası olur)daha yaşı genç.