Dün gelemedimi kusura bakmayın...
Gruplara gelince: Cemil Abi'ninki daha zor; ama Sporting de başarıya çok aç bir takım. Çok iyi oyuncuları var. Onlara karşı deplasmanda zorlanabileceğimizi düşünüyorum.
Transferler takıma alışırsa çok daha iyi bir takım oluruz. İlk 11'de birkaç değişiklik yapıp eskilerden birkaçını ilk 11 e sokucam. Özellikle de Doyle böyle giderse forvete Luque ya da Urzaiz kaçınılmaz...