_Mokoena_ Cemil Abi'nin gelmesiyle başlarız. Sabahtan beri sabırsızlıkla bekliyorum:D İçim içimi yiyo:D:D
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Cemil Abi'nin gelmesiyle başlarız. Sabahtan beri sabırsızlıkla bekliyorum:D İçim içimi yiyo:D:D beklıyoruz
_Mokoena_ :D:D Cemil Abi sanırım sınavım var giremem diye düşündü ya da yeğenimizle ilgileniyo... Dün akşam da yoktu :S İnşAllah gelir...
Cemil KAYA **bugun oynayabılırım aslında ama sertaç ders yapacak bızım bu karıyer boyle gıderse yurumeyecek :D:D:D**
el kun Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA bugun oynayabılırım aslında ama sertaç ders yapacak bızım bu karıyer boyle gıderse yurumeyecek :D:D:D Evet abi 30 Sayfa:eek: Ve Daha 10 Hafta bile geçmedi:D
_Mokoena_ Benim için okul 5'inde kapanıyo. 6'sında okul tiyatrom var. 6'sı akşamından itibaren her gece 1,5-2 lere kadar oynarız. Bu Cuma ve C.tesi de oynarız. Hızlanıcaz merak etmeyin... Tatil geliyo:D
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Benim için okul 5'inde kapanıyo. 6'sında okul tiyatrom var. 6'sı akşamından itibaren her gece 1,5-2 lere kadar oynarız. Bu Cuma ve C.tesi de oynarız. Hızlanıcaz merak etmeyin... Tatil geliyo:D inşallah sertaç ben her akşam 1-2 ye kadar oynarım sabah işe gitmek koymaz bana