altug132 arkadaşlar fm'de oyuncuyla ilgilendiğini nasıl açıklıyorsunuz.bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin.:(
srommels OYUNUN İNGİLİZCEYSe, player interaction a geliorsun, oyuncunun isminin üstüne sağ tıklayınca, sonra konuşma seçenekleri çıkıyor, ordan declare interest i seçeceksin.