Arkadaşlar benim
ekran kartım:Radeon 9250(Agp)
işlemci:İntel Pentium 4 3.00 ghz
Ram: 512 mb
fifa 2008 1024 çözünürlükte yüksek kalirede pas atarken kasıyo(kasması normal mi)
800X600 de kasmıyo du ondada kasmaya başladı acaba nedendir.
ekran kartını yükledim ve güncelledim