supernova76 Yha arkadaşlar ben PES 2008 için GGS yi indirdim fakat bu programla nasıl oyuna yama eklşyeceğimi bulamadım.Bana bu özelliği nasıl yapacağımı sölerseniz çok mutlu olurum. ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.
che_ua Evet, arkadaşlar bende yamaları GGS ile oyuna nasıl aktaracağımızı bilmiyorum. Anlatım konusu yapılsa ve forumda sabitlenirse çok kişiye yardımcı olacağını düşünüyorum. Yardımcı olab,lirseniz sevinirim. Sevgiler...