belliki arkadaşın beyin manuel e ayarlı:Dozaman bizde öle anlatalım;
oyunun işareti varya hani masaüstünde işte ona iki kere tıkla:Dondan sonra oyunu açarken bi tuşla basınız dicek zor olucak ama enter tuşuna basman gerekiyo sonra oyun menüsü açılıcak:Dorda okuman yazman varsa edit yazısını bulucaksın:Dsonra o edite giriceksin (EĞER OYUNCU YAPTIKTAN SONRA SAVE DEMİŞSEN)karşına çıkan menüden load seçeneğine tıkla bu kadar:o
ancak bu işlemi oyunu her açtınğında gerçekleştirmek zorundasın:(
tabi bencede en akıllıcası çıkarılan yamaları kullanmak:D;)