XII **Milet fifa 08de vardı mesela maç öncesi veya replay gol sevinçlarınde arkaplan buğulanıyordu(anladınız siz onu:D) fakat euro2008 olmuyor herşey full ama o şekilde kullanılımıyor.E.kartı ayarlarındanmı bişi yapcaz?**