Fiyat sorun olmasaydı direk sana Hugo Lloris'i al derdim Olimpik Lyon'da ve çok genç. Kesinlikle pişman olmazsın, fiyatını tam olarak bilmiyorum ama tahminimce pahalıdır. Ayrıca Liverpool'dan Diego da Hugo'nun yedeği olurdu, şu anda bende o ikili var, tabii bir de Volkan Babacan :)
Bunlar tahminimce pahalı gelicektir sana, ucuz olarak Tomas Kosicky diye bi kaleci gördüm maçlarımdan birinde, onun yüzünden ilk kez bir maçta gol atamadım (0-0). Tavsiye ederim.