merhabalar,
Size birşey danışacagım..Ben 40 gb lık Ps3 aldım.Birde Toshiba 37"LCD aldım.Bağlantı kablosu olarakta HDMI kullanıyorum.Tv nin özelliği Ekran formatı 16:09 Çözünürlük WXGA (1366 x 768) Parlaklık 500 cd/m²Kontrast Dynamic Contrast: 5. 000:1 Girişler 2x SCART, S-Video, Component Video, DVB-TPC, S-Video, 2x HDMI 1. 3, PC(RGB), Video/3x Audio girişli.Bu tv galiba 1080p yi destekliyor..ps3 ün çözünürlük ayarlarını automatic olarak ayarladım ve gördügü 1080p oluyor.Benim sorum mesela kaleci degaj çekerken veya oyuncuyla pas verirken topun bir yerden diger tarafa giderken ki zamanda bir flu luk oluyor.şöyle diyeyim mesela gözünüze dereceli bir gözlük takarsınız bulanık görürsünüz ya o oluyor..tabi bu oyun pes2008 bu arada.birde oyunda dalgalanmalar ve yavaşlamalar(agır çekim gibi) oluyor..Birde lcd nin tepkime süresi 8 milisaniye.Acaba bu sadece bendeki bir sorun mu yoksa her ps3 ve lcd deki sorun mu??ya da ben ayarlarını yapamadım mı??Arkadaşlar eger pes2008 patch_1.20 yi yaparsam bu sorun düzelirmi??birde ps3 e bu patch i nasıl yüklerim??bana yardımcı olabilirseniz sevinirim..Kolay gelsin...