mavi47 arkadaşlar pes 6 da karmalar vardı...hemde bir sürü...pes 2008de de varmı bilen varsa lütfen paylaşsın...şimdiden teşekkürler
hector_el_father war.master ligde hazırlık maçaları yapıyosun ya.orada 8-10 tane takım var.ama çok güçlüler.bildiğim kadarıyla sen oynatamıyosun ama karşında sana rakip olarak oynayabiliyolar.