Arkadaşlar bır turlu karıyer hıkayelerımı tamamlayamadım.Bunu için hepinizden özür dilerim.Bilgisayarımı tertemiz ettim insallah bundan sonra sorun olmayacak.
BOLTON'DA BİR TÜRK
Bolton klübü adı sanı duyulmamış bir TÜRK teknik adamla anlaştı klüp başkanı bu ismi açıklamayacağını yarın herkesin imza törenınde göreceğini belirtti.İddialara göre hiç bir tecrubesi bulunmayan çaylak bir menejarle anlaştıgı sanılıyor.Diyar yandan bu teknik adım Fatih Terim olma olasılığı bolton Taraftarlarını heycanlandırdı.Taraftarlar yarını iple çekiyor bakalım yeni manager kim olacak.
Tarih:07.07.2007
Yer:Reebook stadı Bolton
Başkan yeni manageri açıklıyor tum kanallar orada ve isim;
DOĞAN SOYTÜRK
Salonda buyuk bır sesizlik olustu tum gazeticiler susmustu havayı bozan ses Çaylak managerden geldi.
-Evet arkadaşlar çoğunuz beni tanımıyor olabir zaten bu toplantının amacı benı tanıtmak değilmi ? :D Kendimi kısaca tanıtayım
Daha önce Bursasporda antrönörluk yapttım bursaspora cok yeteneklı oyuncular kattım.Benı tanımamanız normal ama sıze soz verebilirim BOlton bundan sonra kumede kalma değil şampiyonluğa oynacaktır.
Taraftarlar reebok stadını öfkeli bir şekilde ayrıldı.
BOLToN ı TANIYALIM
*Maçlarını 28.000 kişilik Reebok stadında oynuyor.
*Favori personelleri Diof,kevin nolan,.....

Birazdan transferler ve hazırlık maçlarının ss atıyorum bekle bızı ADA :D