007mert Arkadaşlar ben arkadaşımla beraber oynuyorum onun partneri var ama benim yok benim nasıl olur? Şimdiden Teşekkürler...
DESPERADOROCK bak o özel yaşam bolumunden kucuk bı paraf var sol alt kosede ora ısaretlı ıse orayı kaldır öle oluo dıe bılıorum ama beklıceksın tabıı baya bı ...
007mert yorumun için sağol bende 11 yaşı seçmiştim:D arkadaşım da 11 demekki onu büyük seçmişim sallayıp:D