FMPlayer94 Pes 6'da Fenerbahçe'yle güzel olan olmayan attığım bazı goller burada.Golleri Pes 2008 versiyonuyla attım.Yeni transferler,formalar vs.Yamadan indirmiştim.Video: Çalışmazsa diye link:">
FMPlayer94 Bir şey sorucam arkadaşlar sizce en iyi gol hangisi :)?Bence Carlos'un 1.golü,Alex'in golü ve Aurelio'nun golü.Aurelio'nun golünde önce 1-2 çalım daha var ama gözükmüyor.
ERNESTE Orjinal Mesajı Yazan: FMPlayer94 Bir şey sorucam arkadaşlar sizce en iyi gol hangisi :)?Bence Carlos'un 1.golü,Alex'in golü ve Aurelio'nun golü.Aurelio'nun golünde önce 1-2 çalım daha var ama gözükmüyor. aynı fikirdeytim