FIFACI_09 Çok sağolun çok tamam tamam ben anladım bu forum bana karşı kimse teşekkür etmiyo böle diyince teşekkür hırsızı diyonuz ulan 63 x baktınız bir bakın şuna be bide istekten yaptım ha yuh be yuh yani
mods Arkadaşta biraz haklı aslında.İnsan bunu para karşılığı ile yapmıyor ki!Sadece bir teşekkür duymak istiyor!
FIFACI_09 Sağolun arkadaşlar yorumlar için Bu tepkim bu forumda hiç değerim olmadığı içindir.:mad::mad::mad: Bide galatasaraylı olmadığım halde bilgisayarıma galatasaray resmi yüklettiğiniz için :D:D:D:D