MaTRiX_257 arkadaşlar ben Man United ı yönetiyorum bi Türk kaleci aldım başta çalışma izni çıkmadı itiraz ettim sonra çalışma iznini aldı ve takıma geldi ama oynatamıyorum çalışma izini gerekiyor diyor ne yapmalıyım yardım edin lütfen
Cr9 Ülkenin maçların çıkması lazım izin alması lazım ve ya 5 yıl manutd kalacak sonra ingiliz vatandaşlığına geçer sende oynatırsın;)
MaTRiX_257 ben aldıktan itibaren 10 mu yoksa toplammı ayrıca U21 millide giydi formalar dahilmi acaba