LİGDE ÇALKANTI!

DİŞE DİŞ MÜCADELENİN SONUNDA ŞANSSIZLIK

O lanet penaltıyı atsak şu anda çeyrek finaldeydik ama Wilkie denen adam hem normal sürede hem de penaltılarda bizi yaktı. 2 hafta maaş kestim adamdan.
Kupadan elendik, lige bakacağız artık. İlk 3 Avrupa'ya gidiyor. Biz de Avrupa'yı zorlayacağız. Bomba transferlerim de var ara transferde.