slm arkadaslar benim basima bi is geldi hâla çözemedim.. bilirsiniz msn lerde su meshur yazismalarda reklamlar yayan bi virus vardi bende kurtulmak icin format cektim sora bilgisayarda inanilmaz bi kasilmalar basladi bu oyunlarda da gozlemlendi ekran karti desem hersey yerli yerince ee sistem le alakali desem internete giriyorum site ismi tepede yazmaya basliyo site aciliyo ama goruntuyu kasiyo 5 dk sora sitenin anasayfasi geliyo..dedigim gibi ekran karti desem lotr2 yukledim ultra high da bile ucardi pc ama simdi low da kasilip kaliyo aslinda oyunda bi aksaklik olmuyo animasyonlar filan cok iyi gelisiyor amaa hareket eden biseyi bilgisayar cok cok zor yansitiyor gene bi media player da film izlicem full ekran yaptim mi kasilip kaliyor ancak kucuk ekrana cevirdimmi rahatliyor pc bu arada da hic bi sey yapmadan yarim saate kalmayim pcnin kendini kapamasi da cabasi ekran karti desek oyunu yuklememesi lazim kaldiramicak madem uyari gelir sistemden desek herhangi bi program aciyorum baslat cubugunda acildigi goruluyor ama ekrana yansitamiyor simdi ben bu islerden anlayan arkadaslardan tek bi istegim var bana goruslerini bir an once ACILLLL olarak bildirirlerse cok makbule gececek nolur yardim eli uzatin dostlar :(