cyber45 arkadaşlar 5 milyon param var sezon başındayım ama 'transfer şartlarınız nedeniyle' futbolcu alamıyorsunuz diyor neden?
oxxo535 Finance kısmında sol alt köşede under administration tarzı bir yazı olması lazım bu da şu demektir finansın denetim altında ve kullanamazsın. bir sezon öyle oynamak zorundasın ve paranı hep artı tutmak zorundasın.. bir sezon sonra düzelir.
oxxo535 Hatalı başlıksa forum yöneticisi gelir uyarır mesaj yazmak için yazma ya yardımcı ol da forum yöneticisini uyar.