oechb http://www.youtube.com/v/B-2Bx7nHI_4>http://www.youtube.com/v/B-2Bx7nHI_4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
EnesCelik34 valla kim düsünmüsse helal olsun bende Galatasaray'liyim ama cok hosuma gitti boyle olsa stad super olur
murathas07 ben fenerbahcelı olarak cok begendım yapanın ellerıne saglık bjk yonetımıne ızletmek lazım bu stadı mutlaka yapılmalı
Legend_Ghost_2307 berlin olimpiyat stadına ßenzemiş sanki ya :D ama fenerli olmama rağmen çok güzel bi stad umarım en kısa zamanda başlarlar yapımına..=) böyle stadlar ülkemizde çoğaldıkça ligimiz daha fazla izlenir ve daha kaliteli bi hal alır..