TuRneR Ewt Çıkacak Ve Cıkınca CIKACAK DIYENLERE HAK VERECEKSINIZ!!! Demedi Demeyin Babam R*'da Çalışmıyor ancak %100 ya TEMMUZ.ya AGUSTOS.ya EKIM ya KASIM da CIKACAK
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_ Orjinal Mesajı Yazan: jamespotter gta 4 pc ye çıkmayacak Çıkacak Yazın ve ya sonbaharda ;) ben haziranda diye gördüm bi sitede
Cr9 Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at şu an öğrenemezsin ama ilerde başka bi oyunu merak edrsen burdan bakbilirsin. Saol bu site işime çok yaradı şimdi CoD 4ü kaldırmıyomuş bende alıcaktım paramız gidicekti boşa:D
ERNESTE pc özellikleri belirlenior ama dün çok sıra vardı ps 3 bile sanırım 2.5ghzlik bir anakart 2.gb ram nvidia 8700gx ve denki ekran kartı saha bit hızı fazla olmalı
my_heart35 bilader nereden sallıyon pc de çıkmaycak diye ya ii ki bi ps3 ve xbox ta çıktı ha ben araştırdım çıkacak ekim ve ya kasım da rockstar games!!!
uurture **Pc'ye çıkma ihtimali var çıkarsa Eğer Crysis ve Cod4'ten iyi bir sistem veya eşdeğer olucaktır...**
ERNESTE Orjinal Mesajı Yazan: my_heart35 bilader nereden sallıyon pc de çıkmaycak diye ya ii ki bi ps3 ve xbox ta çıktı ha ben araştırdım çıkacak ekim ve ya kasım da rockstar games!!! eee bilader aşağıdaki kulanıcıda aynı şeyi sylüo sen nerden sallıyon
Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: Alexander Pc'ye çıkma ihtimali var çıkarsa Eğer Crysis ve Cod4'ten iyi bir sistem veya eşdeğer olucaktır... emin ol ki gta çoğu pcde oynanacak bi oyun olucak..oyunun amacı grafik değil çünkü oynanabilirlik için tutuluyo..
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: Alexander Pc'ye çıkma ihtimali var çıkarsa Eğer Crysis ve Cod4'ten iyi bir sistem veya eşdeğer olucaktır... emin ol ki gta çoğu pcde oynanacak bi oyun olucak..oyunun amacı grafik değil çünkü oynanabilirlik için tutuluyo.. GTA san andreasa kadar sölediğin doğru ama IV için geçerli değil..PCyi öldürür:D
ERNESTE Orjinal Mesajı Yazan: bandobras Orjinal Mesajı Yazan: Legend_Ghost_2307 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Alexander Pc'ye çıkma ihtimali var çıkarsa Eğer Crysis ve Cod4'ten iyi bir sistem veya eşdeğer olucaktır... emin ol ki gta çoğu pcde oynanacak bi oyun olucak..oyunun amacı grafik değil çünkü oynanabilirlik için tutuluyo.. GTA san andreasa kadar sölediğin doğru ama IV için geçerli değil..PCyi öldürür:D ekran kartı sahiden isteyecek ama bandobras okadr da abartma:D :D:D:Dü