istemeleri co dogal bi kaç sene tut elinde sonra aldığn fiyatın 2-3 katına satarsın...herkese söylüyorum paranız varsa ofans için ronaldinho falan filan harcamayın rakitic hepsinden ii ve cok genç.verin parayı sonra keyifle izleyin..bakın barnetta çok memnun:D