ben iç kaydetmeden oynuyorum.. aksi halde gerçekçi olmuyor.
mesela ben Alaves le İspanya 2. ligindeyim... son hafta 4. sıradaydım 3. sıradaki Celta vigoyla aramda 1 puan vardı. son hafta o berabere kaldı. ""aha bi üstlige çıktım"" dedim. kendi evimde de 1-0 yeniyodum dkka 75-77 iki gol geriye düştüm beraberliği yakaladım ama yenemedim. ama tekar başlamadım niye..
arkadaşında dediği gibi ""kaybetmeden kazanmanın zevkini yaşayamazsın""