Arkadaşlar Fifa 2008 tuş ayarlarını fifa 2005 gibi değişdiremiyorum yani controls yok bunda mesela ben Benim istediğim ayarlar
**W** tuşu koşma
**S ** tuşu kısa pas
**A ** tuşu orta
**D** tuşu şut
**E** tuşu ara pas
**Q ** tuşuda adam kaçırma
Gibi olmasını sitiyorum elim bu şekilde alışmış ama bir türlü araları nerden yapılıyor bulamadım ...
Bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen