cimbomlueray Bu konuda Malatyaspor için çalışmalar yapacağım. İlk Çalışmalarım. Pankart: Kaptanlık Bandı:
LaTosique Allah ına kurban be hemşo devam et tüm malatya arkanda:) ama valla helal olsun eline sağlık da kaptanlık bandındaki logonun içi tam olmamış düzeltebilirsen bi de daha çok pankart bekliyoruz durmak yok helall beeeee
44_genclik sağol kardeşim hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık... kardeş eğer face yapabiliyorsan bir kaç futbolcumuzun face ini yapsan süper olur...
cimbomlueray daha önce hiç kapsamlı bir face yapmadım. yani üzerinde fazla uğraşmadım. istersen yapabilirim söyle hangileri
44_genclik kardeşim serdar samatyalı ,emrah tuncel,mehmet budak gibi isimler olabilir hadi göreyim seni hemşo yaparsan süper olacak...:)
44_genclik hemşo bence yapmaya çalış eğer yaptığın face bi de güzel olursa baya bi tutar yine de sana kalmış bir şey bu...
LaTosique Orjinal Mesajı Yazan: Yigit08 Latosgiue sen malatya inönü istemiomuydun :D(doğrusu bende istiom :D:D:D) istiom kardeş ama bu yeni şeyler istememe engel değil ki;) malatyayla ilgili olsu herşeyi isterim çalışmalara dvm başka yapmayı bilen varsa onlar da başlasın 1ay sonra sınavdan sonra bnde tam kapasite malatya yamalarına çalışacam inşallah:D