DnZGzmS marcelo-real madrid=zaten adamın fiyatı 5milyon serbest kalma maddesi de 5.5 milyon(8.0.0 için)
Bedevi **takımdan ayrılırken sözleşme imzalatıp serbest kalma bedeli koyun başka takıma gittiğinizde de o oyuncuyu alın :D:D:D **
Mert__ ewt gercekden gusel konu olmus benm bildigim buyuk takımlar için 8.0.2 de messi 40m. sterlindi cok ucuz oldu:D:d bircok oyunda vogeli serbest bırakıolar cok yararlı oluo aklınızda bulunsun
Roy Keane Lionel Messi - 68.000.000$ (Galatasaray SK ile olan oyunumda 307.000.000$'a serbest bırakıyolar:p) Oscar Ustari - 14.250.000$ Carlos Idriss Kameni - 48.500.000$ David Beckham - 100.000.000$ Bu oyuncular baya bi ucuz oldular sanırım:rolleyes:
Ronaldinho 80 Arkadaşlar verdiğiniz örnekler çok iyi ama aramızda Türcell süper ligde oynayanlarda var,, bizim içinde daha ucuz oyuncular yazarmısınız? çok makbule geçer.:D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: R10_HUSO Arkadaşlar verdiğiniz örnekler çok iyi ama aramızda Türcell süper ligde oynayanlarda var,, bizim içinde daha ucuz oyuncular yazarmısınız? çok makbule geçer.:D Evet yaa:DBiz küçük klübüz:p
AlpHERO Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Size o zaman Guilherme(Forvet),11.750.000 £.:P serbest kalma ücretinden daha ucuza geliyo 8 e falan gelir, ama hala tsl klüpleri için büyük bi rakam.