Orjinal Mesajı Yazan: arda12345
hacı bunu nereye atıcaz :D 2009 çıkıcak ben 2008 e yeni başladım :D
Yüz Pakedini Oyunda Görmek İçin;
Rarlı dosyadan çıkan klasörü C:\Documents and Settings\Kullanıcı Adınız\Belgelerim\Sports
Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\players içerisine atmanız yeterli olacaktır.
Eğer ki ''pictures'' ve ''players'' klasörleri bilgisayarınızda yoksa siz kendiniz
oluşturacaksınız.
Eğer Oyunda Gözükmezse;
C:\Documents and Settings\Kullanıcı Adınız\Application Data\Sports Interactive\Football Manager
2008\cache klasörünü silmeniz yeterli olacaktır. Applicon Data gizli klasördür. Bu klasörü görmek
için Araçlar-Klasör Seçenekleri-Görünüm'' sekmesinden ''Gizli Dosya ve Klasörleri Göster''
yazısını işaretlemeniz gereklidir.