arkadaşlar ram im 256 mb işlemci 1.8 ghz oyunda da 3 tane ülkenin sadece 1.liglerini açtım ama oyun resmen eziyet oldu.O kadar yavaş ki cok sevdiğim oyun dan soğumaya başladım.Bazı yerlerde 8.0.2 nin oyunu yavaşlattığını duydum.Sizce bu sorunun nedeni nedi?Biliyorum ram düşük ama bu kadar yavaş olması beni deli ediyor