arkadaşlar ben yeni bir yaratıyorum veya bazı liglerdeki takımları değiştiriyorum ama manager moda girip takımı aldıktan sonra onlar yine kendi liglerine geri dönüş oluyorlar....lütfen lig yapımında yardım edin yada kendiniz bir world lig yaması hazırlar msınız benim için....